Dette er Schjødts nye visuelle profil

Det forteller Schjødt i et innlegg på LinkedIn.
«Vår forrige visuelle profil har tjent oss godt i mer enn et tiår, i en periode hvor firmaet har endret seg betydelig», skriver Schjødt.
«I tråd med vårt DNA, er vår nye logo og profil tonet ned. Enkelhet er nøkkelordet», skriver advokatfirmaet om det nye visuelle uttrykket.
En tur innom advokatfirmaets nye hjemmesider viser blant annet at det er tatt nye portrettbilder av de rundt 280 advokatene i firmaet.
Nylig lanserte også Selmer en ny visuell profil, laget i samarbeid med designbyrået Anti. I mange år har oransje være hovedfargen til Selmer, men nå går de over til en korall-farge. Målsettingen med endringen var å lage et visuelt uttrykk som er i tråd med Selmers firmakultur og verdigrunnlag, opplyste advokatfirmaet tidligere denne måneden.
Hvem som står bak Schjødts nye visuelle profil, er ikke kjent.