Stillingen blir den første markedsstillingen i Deloitte som er basert på Vestlandet. Fjeldstad hadde sin første arbeidsdag 10. oktober.
– Deloitte er et spennende selskap med mye kunnskap og stor innvirkning på samfunnet. Nå skal de satse enda hardere på Vestlandet, og jeg gleder meg til å få være med å bidra til i dette arbeidet, sier Fjeldstad i en pressemelding fra selskapet.
Hun kommer til Deloitte fra stillingen som leder for kommunikasjon og markedsføring i den mye omtalte industribedriften Bergen Engines, hvor hun har jobbet i ulike stillinger de ni siste årene.
Som markedsleder for region vest skal Fjeldstad ha tilholdssted i Bergen. Hun vil også jobbe tett med Deloittes kontor i Stavanger. Kontorene i Bergen og Stavanger er, i tillegg til hovedkontoret i Oslo, Deloittes eneste fullservice-kontorer i Norge, hvor alle rådgivnings-, revisjons- og advokattjenester tilbys, ifølge selskapet.
Fjeldstad vil jobbe med et bredt spekter av markeds- og kommunikasjonsaktiviteter, med mål om å forsterke selskapets fotavtrykk og merkevare på Vestlandet, skriver Deloitte.
– Fjeldstad har lang erfaring fra kommunikasjonsfaget, som vil styrke markedsarbeidet vårt på Vestlandet fra dag én, sier Øystein Ingdahl, markeds- og kommunikasjonsdirektør i Deloitte Norge.
– Hun har solid operativ erfaring fra det lokale næringslivet, med krisekommunikasjon så vel som strategisk markedsarbeid. Vi gleder oss stort til å dra nytte av hennes kompetanse fremover.
KPMG-konsulent blir seksjonssjef i Forsvarsbygg
Disse to er nye partnere i KPMG Law
Tildelt kontrakter verdt 175 millioner kroner