
– Jeg sliter med å finne gode legal tech-verktøy, og som både forenkler, effektiviserer og øker kvaliteten på våre tjenester til kundene. Kan ikke dette oppfylles, er det vanskelig å bruke dem og ikke minst rettferdiggjøre bruken overfor kundene.
Det sier Joakim Bakke-Nielsen til AdvokatWatch.
Han påpeker at det er ulike behov for bedriftsmarkedet og privatmarkedet, hvor sistnevnte har kommet "lengst". Når det gjelder bedriftsmarkedet og mer kompliserte løsninger, så er verktøyene som tilbys ofte svært tidkrevende å bruke og lite brukervennlige, ifølge Bakke-Nielsen.
Allerede abonnent? Logg inn.
Les hele artikkelen
Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
- Adgang til alle låste artikler
- Motta våre daglige nyhetsbrev
- Full tilgang i vår app